Huh!!! Jopa on pitkä aika, kun viimeeksi olen kirjoitellu tänne. Mutta aloitetaan ihan asioista mitä tässä on tulossa: Ajokoirakokeet 20.9.2008 luovutettu maasto Pykälistö eli annamme koerauhan kyseisellä alueella. Toivotaan vain, että kyseisiin piirin karsintoihin tulee koiria, tosin koirahenkilöt ovat varmaankin varpaisillaan noiden susi tapahtumien takia. Olen itsekin huolissani kyseisestä tilanteesta ja toivonkin, että kaikki susi ja suurpetohavainnot ilmoitetaan HETI suurpetovastaaville, Matti Jaloselle tai Teppo Inkilälle tai Jaakko Simolalle ja minulle, että saadaan tieto yhdistykselle ja piiriin reaaliajassa jo pelkästään vireillä olevien lupien takia. Ja minulle syystä, että voin päivittää tiedon samantien palstalle.

Sitten seuraava asia; Uuden kodan avajaiset 20.9. 2008 alk. klo 16.00 !!!!! Toivotamme kaikki seuran jäsenet ja maanvuokraajat nauttimaan hyvästä ruuasta ja seurasta ja jotta ruoka ja juoma riittäisi, niin ilmoittakaa joko minulle, sihteerille tai seuran omaan puhelimeen mahdollisesta osallistumisesta tiistaihin  16.9.2008 mennessä.!!!!! Siispä TERVETULOA!!! Tutustumaan uuteen kotaan!!!

Siinäpä muutama asia. Itselläni on ollut todella kiireinen kesä ja syksy, en puolustele millään lailla sitä, että viime viikkoina on jäänyt tämä oma palsta vähän retuperälle. Mutta nyt kun tämä syksy ja metsästys kausi on pääsemässä kunnolla vauhtii, niin lupaan pitää jäsenet ajan tasalla näistä metsästysasioista. Hyvää viikon jatkoa kaikille ja toivottavasti näemme tulevana lauantaina!!

Terv. Leena